- Nazwa oddziału
-
P_1dT
- Cykl kształcenia
-
5
- Języki obce
- Przedmioty punktowane
-
obowiązkowe
- język polski
- matematyka
dodatkowe
- geografia
- informatyka
- Przedmioty rozszerzone
-
- język obcy nowożytny
- geografia
- Zawody
-
Technik reklamy
- Opis
-
Technik organizacji reklamy jest zawodem interdyscyplinarnym, umożliwiającym zdobycie szerokich kompetencji związanych z marketingiem, działalnością przedsiębiorstwa i ekonomiką, reklamą czy też grafiką komputerową.
Nasi absolwenci są przygotowani do podjęcia pracy w wielu przedsiębiorstwach o różnych profilach działalności. Są przygotowywani do podejmowania różnych zadań m.in.:
• organizacji działań reklamowych przedsiębiorstwa,
• organizacji działalności wystawienniczej,
• dobierania metod prowadzenia badań rynkowych i reklamowych,
• pozyskiwania klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami
• stosowania różnych technik reklamowych, sprzętu i materiałów wykorzystywanych w reklamie.
Technik organizacji reklamy powinien cechować się komunikatywnością, umiejętnością prowadzenia negocjacji i kształtowania właściwych stosunków interdyscyplinarnych oraz odpowiedzialnością i systematycznością w działaniu, a także stosowaniem
zasad prawa, etyki i kultury zawodowej. Wszystkie te aspekty są kształtowane w procesie dydaktycznym, ukierunkowanym na budowanie właściwych postaw, przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy praktycznej.